Uključi se besplatno i pronađi djevojku za sebe

Dating stranica

Dating stranica

Dating stranica – platforma za upoznavanje

Dating stranica je internetska platforma za upoznavanje koja ima za cilj okupiti samce iz cijelog svijeta, tj. na međunarodnoj razini, uz pomoć interneta. Naravno, na internetu već postoje mnoge platforme za upoznavanje koje se žele istaknuti na temelju 3 značajna kriterija: Neka bude jednostavno – prilikom razvoja portala za upoznavanje usredotočili su se na najvažnije funkcije portala za upoznavanje i dizajn tako da bude jednostavan za korištenje. Niske cijene – većina usluga koje dating stranica nudi su besplatne. Za nekoliko usluga potrebna vam je plaćena pretplata koja je po našem mišljenju vrlo atraktivna ali vi možete napraviti usporedbu sami. Kod većine dating stranica nema automatskog obnavljanja pretplata – prijavljujete se na platformu za upoznavanje, kupujete pretplatu s fiksnim trajanjem, a zatim je sami obnavljate. Jesmo li pobudili vašu znatiželju? Isprobajte to preko naše stranice, a sve što je potrebno je da samo kliknete na link i odvest ćemo vas na najbolje web stranice za upoznavanje gdje vas očekuju milioni korisnika iz cijelog svijeta.
Dok vruće ljeto traje, a sve je više ljudi cijepljeno, ljudi se osjećaju sve ugodnije sastajući se licem u lice. Aplikacije za upoznavanje i dalje su popularan način upoznavanja ljudi, a 270 milijuna ljudi širom svijeta koristilo je aplikacije u 2020. godini, što je 20 milijuna više u odnosu na 2019. godinu. Mlađi korisnici traže inventivnije načine za započinjanje mrežnog razgovora. Bez obzira tražite li dublju vezu ili uzbudljivo, ležerno zabavljanje, ove su aplikacije vrijedne vašeg vremena.
Mrežni sastanci (ili internetski spojevi) sustav je koji omogućuje ljudima da pronađu i predstave se potencijalnim vezama putem Interneta, obično s ciljem razvoja osobnih, romantičnih ili seksualnih odnosa. Mrežna usluga za upoznavanje je tvrtka koja pruža posebne mehanizme (općenito web stranice ili softverske aplikacije) za upoznavanje putem interneta korištenjem osobnih računala ili mobilnih uređaja povezanih s internetom. Takve tvrtke nude širok spektar nemoderiranih usluga povezivanja, od kojih je većina zasnovana na profilima.
Mrežne usluge za upoznavanje omogućuju korisnicima da postanu “članovi” stvaranjem profila i postavljanjem osobnih podataka uključujući (ali ne ograničavajući se na) dob, spol, seksualnu orijentaciju, lokaciju i izgled. Većina usluga također potiče članove da dodaju fotografije ili videozapise na svoje profile. Nakon što je profil stvoren, članovi mogu vidjeti profile drugih članova usluge, koristeći vidljive podatke o profilu da odluče hoće li započeti kontakt ili ne. Većina usluga nudi digitalne poruke, dok druge pružaju dodatne usluge kao što su web prijenosi, mrežni chat, telefonski chat (VOIP) i oglasne ploče. Članovi mogu ograničiti svoje interakcije na internetski prostor ili mogu dogovoriti sastanak za osobni susret.

Dating stranica – konceptualni okvir

Trenutno postoji velika raznolikost dating stranica kao servisa za upoznavanje. Neki imaju široku bazu članova različitih korisnika koji traže mnoge različite vrste odnosa. Druge web stranice ciljaju vrlo specifične demografske podatke na temelju značajki poput zajedničkih interesa, lokacije, vjere, seksualne orijentacije ili vrste veze. Dating stranica za upoznavanje također se uvelike razlikuju jedna od druge. Neke su stranice potpuno besplatne i ovise o prihodu od oglašavanja. Drugi koriste model prihoda od besplatnog prihoda, nudeći besplatnu registraciju i korištenje, uz izborne, plaćene premium usluge. Ipak, drugi se oslanjaju isključivo na plaćene pretplate na članstvo.
Razni socijalni psiholozi radili analizu internetskih izlazaka u kojoj je zaključeno da su algoritmi za podudaranje internetskih servisa za upoznavanje zanemarivo bolji u pronalaženju osoba nego ako se nasumično podudaraju. Aktivnosti korisnika odražavaju njihov ukus i privlačnost, ili njihov nedostatak, zaključili su. Ovaj algoritam povećava šanse za odgovor za 40%, otkrili su istraživači. Tvrtke za e-trgovinu također koriste ovu tehniku “kolaborativnog filtriranja”. Ipak, još uvijek nije poznato koji bi bio algoritam za pronalaženje savršenog podudaranja.
Međutim, iako se pokazalo da su sustavi zajedničkog filtriranja i preporučivanja učinkovitiji od odgovarajućih sustava na temelju sličnosti i komplementarnosti, također se pokazalo da su jako iskrivljeni prema sklonostima prvih korisnika i protiv rasne manjine što je dovelo do porasta nišnih stranica za upoznavanje tih grupa.
Mišljenja i korištenje internetskih servisa za upoznavanje također se uvelike razlikuju. Studija iz 2005. godine otkrila je da će pojedinci vjerojatnije koristiti internetsku uslugu za upoznavanje ako koriste Internet za veći broj zadataka, a manja je vjerojatnost da će koristiti takvu uslugu ako imaju povjerenja drugih. Moguće je da način upoznavanja na Internetu rezonira s konceptualnom orijentacijom nekih sudionika prema procesu pronalaska romantičnog partnera. Odnosno, web stranice za upoznavanje koriste konceptualni okvir „metafore tržišta” kako bi pomogle ljudima u pronalaženju potencijalnih podudarnosti, s izgledima i funkcionalnostima koje olakšavaju brzo pregledavanje i odabir profila na način sličan načinu na koji se može pregledavati internetska trgovina. Prema ovoj metafori, članovi određene usluge mogu i „kupovati” potencijalne partnere u vezi i „prodavati se” u nadi da će pronaći uspješno podudaranje.

Dating stranica – poboljšan porast korisnika

Stavovi prema online spojevima vidljivo su se poboljšali. Konkretno, veliki broj ljudi smatra da je upoznavanje putem dating stranica dobar način za upoznavanje ljudi. To povećanje potaknuli su uglavnom ljudi u dobi od 18 do 24 godine, za koje se upotreba dating stranica gotovo utrostručila. Istodobno se upotreba među onima u dobi od 55 do 64 godine udvostručila. Svi u dobi od sredine 30-ih do sredine 50-ih vidjeli su primjetan porast korištenja, ali ljudi u dobi od 25 do 34 godine nisu vidjeli promjene. Ipak, samo je svaki treći izašao na spoj s nekim koga su upoznali na internetu. Otprilike jedna od pet, posebno žene, njih 30%, u usporedbi sa 16% muškaraca, zatražilo je pomoć u vezi sa svojim internetskim profilom. Samo je pet od stotinu reklo da su u braku ili dugogodišnjoj vezi s nekim koga su upoznali na internetu.
Mrežni dateri mogu imati liberalnije društvene stavove u odnosu na opću populaciju. Ljudi koji su koristili internetske servise za upoznavanje imali su više mišljenje o takvim uslugama od onih koji nisu. Mnogo korisnika reklo je da su web stranice za upoznavanje dobar način za upoznavanje potencijalnih partnera. Osim toga, mrežni su dateri smatrali da je upoznavanje putem interneta lakše i učinkovitije od drugih metoda, te daje pristup većem broju potencijalnih partnera.
Web stranice društvenih mreža i internetske usluge za upoznavanje vode učinkovitijem stvaranju dugoročnih intimnih odnosa. Danas skoro sva kućanstva imaju osobna računala i većina ih ima pristup internetu. Do danas je stvoreno mnogo stranica za upoznavanje putem web mjesta za upoznavanje odraslih osoba.
Neka istraživanja otkrivaju da iako muškarce najviše zanima kako žena izgleda, žene više brinu o prihodima muškaraca. Zanimanje je također jako važno. Mnogi muškarci preferiraju žene koje rade kao učiteljice i medicinske sestre, dok mlade žene preferiraju muškarce u IT ili financijskoj industriji. Muškarci obično preferiraju žene do 10 godina pa poneki i više mlađe od njih, dok žene traže muškarce koji su u prosjeku petnaest godine stariji. Međutim, to se mijenja ako čovjek postane izuzetno bogat; što više novca zaradi, veća je vjerojatnost da će tražiti mlađe.
Općenito, muškarci u dvadesetim godinama koriste „samouslužnu službu za upoznavanje”, dok žene u kasnim dvadesetim i više godina koriste uslugu povezivanja. To je zbog društvenog pritiska za one u kasnim dvadesetim godinama, ali još uvijek nisu u braku. Žene koje radije ne postavljaju potencijalno neugodna pitanja – na primjer hoće li oba supružnika rješavati financije u kućanstvu, hoće li živjeti s njegovim roditeljima ili ne, ili koliko djece želi imati ako ih ima, obično preferiraju provodadžiju.

Dating stranica – opskrbljuje ljude s posebnim interesima

Unatoč tome što je dating stranica dizajnirana da bude manje usmjerena na fizički izgled, korisnici jedne popularne stranice, muškarci koje su korisnice ocijenile fizički najatraktivnijima primili su 11 puta više poruka od najnižih ocjenjenih korisnika muškog spola, srednje ocijenjeni muški korisnici primili su oko četiri puta više poruka, a jedna trećina korisnica koje su ocijenjene kao fizički najatraktivnije od muških korisnika primile su oko dvije trećine svih poruka koje su poslali muški korisnici.
Internet aplikacija poput dating stranica ostavljaju dojam ljudima da postoje tisuće ili milijuni potencijalnih partnera. Jedna dimenzija ovoga je utjecaj koji ima na psihologiju muškaraca. Kad postoji percipiran višak žena, cijeli sustav upoznavanja nastoji se pomaknuti prema kratkotrajnim izlascima i postoji osjećaj nepovezanosti pri odabiru budućih partnera. Osim toga, kognitivni proces kao „paradoks izbora” sugerira da je pojava obilja potencijalnih partnera uzrokuje manju vjerojatnost da će mrežni dateri izabrati partnera i biti manje zadovoljni svojim odabirom partnera.
Većina internetskih servisa za upoznavanje podudara se s ljudima prema njihovim autobiografskim podacima, poput interesa, hobija, planova za budućnost, između ostalog. Mjesta sa specifičnim demografskim podacima postala su popularna kao način da se suzi skup potencijalnih podudaranja. Uspješne nišne stranice uparivaju ljude prema rasi, seksualnoj orijentaciji ili vjeri. Dating stranica opskrbljuje ljude sa posebnim interesima, poput ljubitelja sporta, ljubitelja utrka i automobila, medicinskih ili drugih stručnjaka, ljudi s političkim ili vjerskim sklonostima, ljudi s medicinskim stanjima ili onih koji žive u ruralnim zajednicama. Neke usluge za upoznavanje stvorene su posebno za one koji žive s HIV -om i drugim spolnim bolestima u nastojanju da uklone potrebu laganja o svom zdravlju kako bi pronašli partnera. Godine 2008. pojavila se varijacija online modela za upoznavanje u obliku web stranica za upoznavanje, gdje članovi moraju pretraživati i kontaktirati druge članove, koji ih upoznaju s drugim članovima koje smatraju kompatibilnima. Uvodne web stranice razlikuju se od tradicionalnog online dating modela i privukle su mnoge korisnike i značajan interes ulagača.
U svijetu je sve veći broj razvoda i stalno raste. Potražnja za internetskim servisima za upoznavanje razvedenih osoba neprestano raste, osobito u velikim gradovima. Očekuje se da će sve više ljudi koristiti internetske usluge za pronalaženje partnera i povezivanje jer se mnoga područja ubrzano urbanizuju.

Tagovi:

10 milijuna članova

10 milijuna članova iz cijeloga svijeta na najpoznatijoj stranici za upoznavanje. Pronađi ono što tražiš brzo, diskretno i sigurno. Pridruži se već danas.

 

Uključi se besplatno i pronađi djevojku za sebe